God morgon!

God morgon! :o)

Har börjat vakna tidigare på mornarna nu, ganska skönt! :o) Lill-fisen är lite piggare än vad jag är så när kl ringer runt 9 så tar det typ 20 minuter sen vaknar den och börjar leka runt så hela magen hoppar *hihi* och då är det inte så lätt att bara sova vidare! :o) Vår lilla gofis som snart ska komma ut! *lääängtar*

Igår var vi på del 2 av 4 i föräldrakursen. Denna gången hadlade den om bedövningar och lite om vad som kan gå fel och så, jätte intressant var den! :o)
Har även börjat skriva lite smått på min förlossningsplan, skönt att äntligen ha kommit igång med den! :o)
Det känns så skönt nu för från att verkligen ha varit skräckslagen för förlossningen så börjar jag att se fram emot den, ser fram emot att få gå igenom den tillsammans med Erik! :o)

Nu ska jag gå och väcka älsklingen å sen ska jag fixa lite frukost! *huuuungrig* ;o)

Ha d!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0