Vecka 40!!

Nu är vecka 40 nådd och fortfarande vet vi inte vem som gömmer sig därinne!? Varje morgon jag vaknar så blir jag lika besviken att inget hänt under natten *gaaaaaa* jag ORKAR inte vara gravid längre, vi vill ha ut våran lill-fis nuuuuuuu!
Idag är det 4 dagar kvar till beräknad förlossning!
Ett gott tecken är iaf att lill-fisen verkar ha blivit lugnare, blev det natten till igår, jag hoppas att det betyder att den vilar upp sig lite inför vårt "maratonlopp" :o)

Känns precis som om att jag aldrig kommer att få nå värkar, att jag alltid ska få gå omkring med en stor mage..

Magen i vecka 40 (39+1)


Ha det bra alla ni! :o)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

POJKE!! ;)

2009-11-16 @ 20:12:25
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0