Vecka 39!

Nu är vi i vecka 39!!!!! :oD Kom NUUUU lill-fisen!! :o)

Jag längtar tills det sätter igång nu så vi får åka in och hämta ut vårt lilla hjärta, är så himla nyfiken på vem som bor där inne, vad det är för kön osv! :o) *åååååå längtar så*

Har börjat få en massa bristningar nu oxå så det gör oxå att jag vill att den lilla ska komma ut nu på direkten innan min hud spricker ännu mer! ;o) Men jag tar det onda med det goda, lite bristningar är det värt för att få vårt barn! :o)

Vecka 39 (38+0)


Å rund har jag blivit å, inte bara på magen! ;o) Några hekton har satt sig på ansiktet! *haha* Men vad är det i jämförelse med vad vi får i utbyte, allt är värt mödan för lill-fisen! :o)

Håll gärna tummarna för oss att detta är det sista vecko inlägget, att vi får vår lilla ängel nu i veckan! :o)

Är förresten nyfiken på vilka ni är som är in och läser!? Skriv gärna en kommentar! :o)

Ha en fortsatt mysig lördag!

Kramisar!! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till nu och hoppas allt går bra! Kram

2009-11-07 @ 23:07:18
URL: http://moobergs.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag läser ju såklart! Hoppas allt kommer gå kanon, längtar med er :D !

2009-11-08 @ 18:47:17
URL: http://lickiit.blogg.se/
Postat av: sara berglund

hej Tina!!

va inte igår man såg dig direkt=)

får GRATULERA till graviditeten å snart får man nog gå in här å gratta till bebisen=)hehe!!tror du har en pojk där inne jag=)

har ni några namn förslag??

alla kilon man går upp å värken man kan ha under grav.e HELT klart värt ALLT när du har din bebis där sen så spelar inget annat någon roll=)

Önskar dig ALL LYCKA TILL!!

kram sara Berglund!!

2009-11-09 @ 08:03:14
Postat av: Mormor

Kollar varje dag på mitt barn och den "lille" magen. Nu får han/hon faktiskt se till att titta ut för jag är så nyfiken vad det är som gömmer sig därinne. Vill handla baby kläder plus annat ditt och datt. kram hjärtat

2009-11-09 @ 15:00:46
Postat av: Lotta

Du vet ju att jag läser! :) Såå spännande! Nu får Alicia´s kompis ta å titta ut snart tycker vi! ;)

Kramar från oss!!

2009-11-11 @ 01:09:11
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej Tina, jag är in och kikar ibland (annsofies rehns dotter) är ju så himla nyfiken! Såg att du hade samam bf datum jag hade på isak för ett år sedan. Hoppas verkligen du får se din lille snart :) Lycka till!

2009-11-11 @ 10:15:48
Postat av: Ulrika

Hoppas allt går bra tjejen! Är så nyfiken på vad som gömmer sig där inne. Lycka til!

2009-11-11 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0