MVC

Kom just hem från ett besök hos min barnmorska. Allt såg jätte bra ut sa hon. SF måttet låg på 36 cm, hjärtljuden runt 130 och det bästa av allt.... huvudet är nu HELT fixerat! *äntligen* :o)

Stort tack till mina super gulliga svärföräldrar som ställde upp och skjutsade och hämtade mig, är lite nojjig över att åka buss nu i flunsatiderna! Eva (svärmor) följde även med mig in på besöket, det är skönt att ha någon med sig in dit! Så nu har hon oxå fått höra det lilla hjärtat slå! :o)

Vaknade två gånger inatt med ca en halvtimmes mellanrum och trodde nästan att nåt var på gång för jag hade ingen som helst aning om varför jag vaknade, men när jag sen vaknade när älsklingen skulle åka till jobbet så forstod jag att det inte kunde ha varit nån förlossning på g... *suck*

Vi hoppas på denna natt istället då! :o)

Ha det bra alla!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snart så sätter det igång...när du minst anar det hihi. Det kan ju sätta i gång i kväll mef eller kanske i morgon bitti? Hoppas,hoppas!! kraam vi tänker på er!!

2009-11-18 @ 16:40:09
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: sara berglund

hej tina=)

hoppas det händer nått snart så ni får ut er bebis=) (den som jag tror är en han)!!

Önskar dig lycka till!!

mvh sara

2009-11-18 @ 17:10:05
Postat av: Julia

Hahahaha, Tina, du ska nog se att det lilla kommer snart, hoppas jag :D Ha det jätte bra och hälsa till Erik :)

2009-11-18 @ 21:52:52
URL: http://lickiit.blogg.se/
Postat av: Anna Karin

Hoppas att bebisen kom igår på min födelsedag. ;)

2009-11-20 @ 06:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0