Ett hej då...

Idag har jag tagit farväl av mina goa vänner och kollegor på Anovo..
Dom var så himla söta.. när jag skulle bjuda på hej då-fika så kommer dom alla med ett paket... Dom hade samlat ihop pengar och köpt ett presentkort till mej på H&M på 500:-(!!!!), en massa choklad bla Polly som är mitt favvo godis just nu (du kom ihåg rätt Marie ;o)) och ett jätte gulligt kort som det stog "Du lämnar oss....men glöm oss inte! Vi kommer att sakna dig! Lycka til!" på och så hade alla skrivit sina namn! :o)
Då gick det inte att hålla tårarna tillbaka!...

Till: David, Stefan N, Stefan S, Ulrika, P-O, Nenad, Anna Karin, Viktor, Jeanette, Mikael A, Lena, Marie, Mustafa, Jamshid, Joseph, Peter, Henrik, Hasse och Fredrik L

Jag kommer verkligen att sakna er! Vi kommer och hälsar på er efter bebben har kommit! Puss på er mina gofisar!! :oD

På måndag börjar min fyra veckor långa semester! *härligt* Efter det så får vi se vad som väntar! Spännande! :o)

Massa kramar!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gumman!! :) Åh vad roligt vi ska ha när ni flyttar dit! Då kan vi ses OFTA!!!! :D

Puss puss

2009-06-26 @ 21:09:21
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0