Bild på magen för vecka 22!

Hej!

Tiden rullar på snabbt nu på semestern, så snabbt så jag inte hinner med att uppdatera här inne! ;o)

Här kommer iaf bild på magen för vecka 22. Nu har vår lilla fis (ännu ett nytt smeknamn på sötnosen ;o) ) blivit så stor å stark så h*n tom kan ses utifrån när den sparkar!! *myyyyser*

Vecka 22 (21+5)



Jag och älsklingen har äntligen köpt vår båt nu så vi myser på för fullt. Inlägg och bilder på den kommer senare för nu ska vi packa iordning och åka ut på sjön och ev sova i båten! :o)

Ha det fint!!

Massa kramar från oss i Falun! ;o)



Svar till Jeanette - Tjena! Idag är det nästan prick en månad kvar tills vi får flytta in i lägenheten som vi ska hyra, vi fick inte köplägenheten, det blev för dyr! :o) Hur är allt med dej? Kram

Svar till Anna Karin - Tjena! Ja, vi trivs KANON bra här, semesten kan heller inte bli bättre! :oD Hur är det i Västerås? Magen växer så det nästan knakar, hinner nästan inte med själv ibland så ibland går jag å stöter i magen i kanter för jag inte räknat med att den står ut så mycke! ;o) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0