Vecka 40!

Nix, ingen bebis har tittat ut ännu!..
 
Var hos MVC idag, allt såg bra ut! SF var på 37 cm, hjärtljudet låg på 134 och bebisen ligger fortfarande som den ska! :o)
 
Fick en ny tid den 7/3 (dagen efter BF), fast min BM trodde inte att vi skulle ses då *ler* jag hoppas att hon har rätt! :o)
 
Vår stora, lilla tjej är just nu förkyld sedan i onsdags, med feber, jag hoppas så innerligt att hon ska hinna bli bättre innan det är dax för förlossning för jag vill verkligen inte lämna ifrån mig henne och åka in och föda när hon är dålig.. Då kommer jag inte att kunna slappna av och glädja mig på samma sätt som om hon vore frisk, jag blir ju alltid så orolig när hon är sjuk! Är såååå rädd om min lilla sessa och hon är inne i sån "mamma-period", även när hon är frisk och ännu mer nu när hon är sjuk, så det är nästan bara mamma som gäller och det gör att jag ännu mindre vill lämna ifrån mig henne! *pussar min Emma* Vill ju inte att hon ska bli ledsen för att vi ska åka iväg. Så vi håller tummarna att hon ska hinna bli frisk innan det sätter igång, men hon borde hinna bli lite bättre innan eftersom hon redan har varit förkyld i flera dagar nu! :o)
 
Vecka 40            Vecka 40 med Emma
       
 
Hihi! Så kul att jämföra! :o)
 
Håll tummarna för oss nu är ni snälla! :oD
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0