Vecka 33!

Hej igen!
 
Har just kommit hem från en träff med två tjejer från Familjeliv som oxå väntar barn runt samma tid som oss! Jätte trevliga och verkligen kul att få prata med andra i samma situation! :o)
 
Nu är vi inne i vecka 33 (sen i torsdags) och bebisen lever fortfarande om i magen, den bökar och knölar ibland så jag nästan blir öm! *ler* sen vissa dagar så är den lugn!
Jag har många tankar nu! Vem bor därinne?.. är det en flicka eller pojke? Kommer h*n vara likna Emma? Vad ska den heta om det blir en flicka (pojknamn är vi ganska säkra på)? Vad kommer Emma att tycka första gången dom får träffas? Kommer förlossningen att gå bra? Kommer vi att hinna klart med Emmas rum innan den kommer? Kommer förlossningen gå (för) fort eller kommer jag att hinna mysa lite med Emmsis innan vi ska åka in?
Som sagt... Jag går och tänker på mycket just nu!
 
Jag har snart bara 3 veckor kvar att jobba iaf! Det känns jätte bra för jag längtar verkligen till att få börja vila upp mig inför bebis kommer! :o) Och jag ser fram emot att få mer tid med Emma innan den lill* kommer! :o)
 
På torsdag är det dags för Emmas allra första danslektion! *hihi* och vad hon längtar skruttan! :o) Det ska bli jätte kul att se vad hon tycker! Men hon ääääälskar ju dans så det blir nog succe!! En av hennes bästa vänner från dagis kommer att gå i samma grupp oxå så det blir kul! :o)
 
Vecka 33                   Vecka 33 när jag väntade Emma
              
 
Inte så jätte stor skillnad på magarna va!?
 
Ha det bra! :o)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0