Vecka 39!

Veckorna rullar på, ingen bebis verkar vilja komma ut än på ett tag!... :o/  Börjar bli otåliga här nu, märks tom på Emma! :o)
 
Min hud på magen där percingen satt har blivit inflamerad och har spruckit, det är ytligt, men det gör ont och såret har blivit större för varje dag... *aj* så igår var jag till vårdcentralen, där gjorde dom en odling och jag fick penicilin mot bakterieinfektionen. Äter så mycket tabletter nu och det känns inge bra för jag blir orolig för skrutten i magen, men alla tabletterna är nödvändiga och ingen av dom ska ge några skador på ett foster! Det är bra men det är ändå en konstig känsla att "proppa" i sig så många per dag!
 
Ryggen är sämre igen, väääääääldigt stel när jag ska resa mig från sittande/ liggande. Men snart så SKA bebben ut och då kommer det att bli bra igen! :o) Längtar så efter att få leka med Emmsis och hon längtar lika mycket hon efter det! *ler*
Jag (och även resten av familjen) har blivit piggare iaf!!!!! :oD Så nu har vi mycket mer energi för hemmet och varanndra och det känns helt underbart! :o) För bara typ 1 1/2 vecka sedan så var vi så himla trötta alla tre så vi knappt visste hur vi skulle orka vara vakna hela dagen, det var vi oftast inte heller utan det blev nån liten vila ibland! Inte så konstigt att vi har varit trötta heller med en höggravid (med allt vad det innebär) samt att vi alla tre åkte på influensan (efter varann). Så vi är otroligt tacksamma för att vi har piggnat på oss nu innan bebisen kommit! :oD
 
Vecka 39                     Vecka 39 med Emma
                
Lite skillnad är det på magarna! ;o)
 
Idag är vi barnlediga. Emma är hos farmor och farfar idag och vi ska hämta henne imorgon! :o) Så idag har vi baaaaara tagit det lugnt och kommer att fortsätta kvällen med det! :o) Vi passade även på att äta lunch framför tv´n (!!!) *hehe* När barnen är borta så dansar föräldrarna på bordet.. *hihi* ;o)
 
Nu är det dax för en dusch å sen blir det en mysig tv kväll! :o)
 
Håll tummarna att vårt lilla knyte i magen vill komma ut snart så att vi äntligen får veta vem och vad det är för en liten sötnos!!! :o)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0