Vecka 38!

Äntligen fullgången! :oD Nu räknas vår bebis som färdig! *ler* så nu får det starta när det vill! :o)
 
Vi var på MVC besök igår och.... den lill* skrutten är nu äntligen fixerad (!!!!!) *hihi* känns jätte spännande även om jag är lite nervös inför förlossningen! :o) SF måttet ligger på 36 och hjärtljudet var på 140! :o)
Vi pratade om förlossningen, lite kort om ställningar och vi fick lite tips om hur jag ska andas rätt och vad älsklingen kan göra för att hjälpa mig med det! :o) Så nu känns det jätte bra för både mig och Erik! :o)
 
Jag har fått en liten infektion på magen nu där min percing (stavning?) satt förut, huden där är inte lika elastisk förklarade dom igår och min mage är så utspänd nu så det är därför det är infekterat och gör ont. Men jag fick med mig en salva som skulle vara bra och lite "lappar" som jag kan sätta över så att inte tröjan skaver mot och gör ont!
 
Håll nu tummarna att bebben vill komma ut snart! Längtar som en tok nu! :o)
 
Vecka 38             Vecka 38 med Emma
       
 
Ha det bra! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0