Influensan nådde oss oxå!

Pratade med VC idag om Emma och hon har med all säkerhet influensan... :( Hon fick hög feber i söndags och hade feber till tisdag sen trodde vi att hon började bli bättre men sen fick hon hosta och blev snorig och så upptäckte jag att hon hade feber på natten till onsdag och nu igen natten till idag och idag så har även febern hållit i sig även på fm... Så synd om henne skruttan, alldeles trött och sjuk *krama*
 
Erik har förmodligen oxå haft influensan för han låg i hög feber i förra veckan han! Jag hoppas att jag oxå har haft det för jag hade oxå feber i tisdags förra veckan fast bara 1 dag, hoppas verkligen att det var flunsan och att jag kanske bara klarade mig lite bättre än resten av familjen!
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0