Vecka 26 & 27!

Hejsan!!
 
Veckorna går så snabbt och det är full rulle från morgon till kväll så bloggen har fått stå tillbaka denna vecka! :o)
 
Idag går jag in i vecka 27 (26 fulla)! :o)
Jag har känt mig något sliten och trött på sistonde, inte trött så jag vill sova utan trött på så vis att jag är orkeslös och har inte något vidare bra tålamod! :o( Tycker så synd om min lilla familj för det.. Hoppas att det vänder snart så jag blir pigg igen!
 
Magen växer som bara den känns det som! Skrutten där inne (som jag ibland kallar för "han" fast jag int vet vad det är) lever om och sparkar på ordentligt! H*n börjar bli stooor för nu kan jag känna av lite mer av kroppen ibland när jag känner på magen och den börjar bli stark för sparkarna känns ordentligt!! ;o)
Jag dras med mycke sammandragningar, har gjort det till och från sen vecka 21. Ska ta upp det med MVC vid nästa besök för jag tycker dom kommer så ofta och även när jag bara sitter ner!
 
Jag har börjat märka en kul grej, jag vet inte om det är en slump eller inte men... När bäbisen sparkar och lever om i magen och om Emma då kommer till mig och pratar så slutar bäbisen oftast att sparka! *hihi* den kanske lyssnar på storasyster och blir nyfiken och lugn! :o)
 
Igår var vi till Hofors och köpte en Baby bay säng till bebben! :o) Det är en liten säng som man fäster på sidan av vår säng och som är öppen på ena långsidan så att jag kan ha skrutten nära mig på natten och att jag inte behöver kliva ur sängen när den vaknar och vill ha mat! Den är jätte bra och smidig! Och vår stora tjej sover fortfarande inne hos oss på nätterna och det vill vi att hon ska ha möjlighet att fortsätta göra för det tycker vi alla är jätte mysigt! Det gör oxå att bäbisen inte kan sova mellan oss som Emma gjorde när hon var nyfödd! :o) Så nu är allt det fixat! :o)
 
Vecka 26                             Vecka 27                 Vecka 27 när jag väntade Emma
                                    
 
Ha det gott tills vidare! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0