Vecka 25

Inte långt kvar till mållinjen nu! :)
 
Denna vecka har vi också varit på första besöket hos MVC sen inskrivningen. Då fick vi höra pyrets lilla hjärta :o) och alla värden kollades. Allt såg jätte bra ut förutom mitt järnvärde, det hade dippat ordentligt! Men det hade jag oxå väntat mig, för så var det när jag väntade Emma också, så det var inget konstigt, så nu äter jag järntabletter igen!
 
Mitt navelbråck fortsätter att göra riktigt ont vissa dagar, när magen spänner som mest! Funkar ganska bra att sätta plåstertejp över då!
 
Emma skruttan har bestämt sig för att sluta sova på dagis, det funkar riktigt bra att natta henne på kvällarna nu men hon hon en riktigt kämpig dipp runt middagstid då hon blir riktigt, riktigt trött och mest bara gråter och vet inte alls vad hon vill! Vi hoppas att detta snart ska gå över så vi kan äta tillsammans alla tre igen! Som det är idag så gråter sig Emma igenom den första stunden av middagen och lagom tills jag och Erik har ätit upp så börjar hon lugna ner sig och sätter sig också vid bordet! :o)
Just idag så gick det faktiskt riktigt bra hela eftermiddagen och vi har busat och gosat! Det var med andra ord en härlig eftermiddag/ kväll! :o)  <3
Nu har jag nyss läst för henne och nu sover hon så sött på soffan lill-hjärtat! :o) Jag har så svårt att komma ner i hennes säng och läsa för henne så det har blivit så på den sista tiden att vi läser i soffa och då vill hon gärna ligga kvar i den så hon har fått det och det har gått riktigt bra, hon somnar ganska snabbt! :o)
 
Vecka 25
 
Ha det gott! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0