Vecka 24!

Ikväll är det fredagsmys här hemma! Älsklingen och Emma var iväg idag och köpte godis till hela familjen så lite sånt har slunkit ner mixat med X-Factor på tv! :o)
 
Gravidveckorna rullar ganska snabbt nu! Går snart in i tredje trimestern (!!) :o)
 
Emma gjorde nåt så otroligt gulligt idag, hon kom fram till mig och la båda sina små händer på min mage och pussade den *ler* "Jag pussade bäbisen" sa hon! Min älskade lilla tjej! Häromdagen så kollade hon lite i BR´s leksakskatalog och så pekade hon på ett babygym och sa att vi kunde köpa en sån innan bäbisen kommer! *hihi*
 
Emma har så mycke roliga uttryck nu för tiden, hon är så "lill-gammal", så söt!! :o) <3
 
Vecka 24                                Bild från vecka 24 när jag väntade Emma
                   
 
Snart fyller sessan 3 år(!) och imorgon ska jag och älsklingen ut och köpa lite presenter till henne! Det är alltid lika roligt! :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0