Vecka 23

Hej hej!!
 
Är inne i en härlig period nu när jag kan känna bäsen tydligt och den kan även synas och kännas utifrån! :o)
 
Mina fogar har blivit sämre... I denna graviditet så känner jag av foglossningen i ryggslutet ist för som i förra då jag kände den framtill ist! Det har tidigare varit så att jag känt mig stel i fogen i ryggslutet när jag suttit ner en stund men det har släppt efter en stund när jag börjat röra mig, och så har jag haft i flera veckor. Nu har det blivit som någon form av låsning ist... :o( Det håller i sig längre och ibland håller jag knappt på att ta mig upp från liggande el sittande... Imorse när jag vaknade så trodde jag det hade låst sig helt men jag kunde ta mig ur sängen och ta mig till jobbet, dock så har det inte släppt utan bara lättat lite i "låsningen"! Hoppas bara att jag inte blir sämre för då vet jag inte hur jag göra för att få vardagen att fungera! Och jag vill ju kunna vara en bra mamma till min lilla tjej å! Inte bara klaga på ryggen när hon vill att vi leker på golvet! Skruttan!
 
Nästa vecka ska vi äntligen till MVC igen, har inte varit där sen inskrivningen! Ska bli kul att kontrollerna rullar igång nu, lyssna på lilla hjärtat och mäta magen och så! :o)
 
Vecka 23
 
Nu ska jag gå å hjälpa älsklingen med maten! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0