Händelserik helg!! :o)

Jag och Erik har varit så duktiga idag och rensat hela vårat förråd, det var fullt från golv till tak, :o) så nu har vi bara kvar det som vi vill ha med oss när vi flyttar! *skönt* Tyvärr var återbruket stängt när vi kom dit!? Det skulle vara öppet mellan 10-15 idag och vi kom dit kl två! Det var flera bilar framför oss som också skulle dit men som fick vända + att några hade tom lämnat sitt skräp brevid grindarna! 
Vi undrar varför dom hade stängt, ingen skylt om varför eller nåt.. Så nu har vi heeela bilen fullproppad med skräp som vi ska åka å slänga imorrn ist! *haha*

Igår fick jag och älsklingen en impuls om att fara till Gävle och hälsa på min kära lillebror Johan och hans flickvän Julia (men hon jobbade tyvärr) . Så vi satte oss i bilen kl tre och kl fem var vi framme. Det var jätte trevligt och dom hade en jätte fin lägenhet och tre jätte söta små råttor. 
Johan bjöd på fika, sen tog vi en jätte mysig promenad i det fina vädret ner till stan och åt mat och sen gick vi hem å kollade på Robinson finalen!
Gud va fint Gävle var nu och med en massa mysiga uteserveringar längs gatorna! :o) Det var en lyckad dag, det var så kul å träffa brorsan igen, händer inte så ofta nu för tiden eftersom vi bor i olika städer! 
Efter Robinson så åkte jag och Erik hem igen för vi skulle upp tidigt idag och börja rensa förrådet!

Inatt när vi skulle sova så hände något heeelt fantastiskt!! Jag fick för första gången känna vår lilla bäbis! :oD Först var jag inte riktigt säker på var det var, men sen kände jag det igen och då blev jag mer säker! Det var jätte mysigt och jag längtar tills jag får känna det igen! *ler*

                   
Älsklingen & brorsan          Mina kära lillebror Johan     Jag med min nya komis   




Älskling fick oxå en kompis

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

*kram kram*


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fina bilder!! :) Vad kul att du äntligen fått känna sötnosen där inne hihi .

Ni verkar ha haft en toppen helg och roligt att hälsa på brorsan då :). Puss

2009-06-01 @ 21:26:36
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja vi hörs i morgon så får jag lite update :).

Skönt att få sluta tidigt då! :) Blir du arbetslös i juli? då klarar du dig iaf skönt!! :) Puss

2009-06-02 @ 11:45:03
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0