Starten!

Hej!

Helt ny i denna blogg värld, men jag tänkte att jag skulle prova på det! :o)

Största anledningen till att jag startat en egen blogg är för att min familj, som jag tyvärr inte lägre bor i samma stad som, ska kunna följa med i vår vardag i väntan på lilla knytet i magen, vårt Novemberbarn.

Kort om mej/oss:

Jag heter Tina, jag och min sambo Erik väntar vårt första barn i november! Vi känner oss som dom lyckligaste i världen!! :o) Vi är just nu i vecka 15 (14+3).

Vi bor för tillfället i vår helt underbara 3:a, som vi renoverat själva, i Västerås. Men i Juli bär det äntligen iväg till Falun. En flytt vi drömt om i flera år men som vi aldig har gjort verklig, förrens nu! ;o)
Så nu är vår lägenhet såld och vi har nytt boende som väntar i Falun, det ska bli såååå härligt för där storm trivs vi, Dalarna är verkligen härligt!
Jag kommer tidigare från Söderhamn så jag kommer närmare mina föräldrar och Erik är från Falun så han kommer hem igen! Och så kommer jag närmare min bästa vän, sen många år, Lotta som bor i Mora! :o)


*kram*


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul att du börjat blogga du med! Jag länkar till dig från min blogg! :) Puss puss

2009-05-22 @ 22:12:49
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt =)

2009-05-28 @ 21:32:21
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0