Lördag!

En ensam lördag utan Erik igen för han jobbar eftermiddag idag och kommer inte hem förrens kl 24 inatt.. Många "ensam" timmar blir det när mannen jobbar fem skift och jag själv jobbar kontorstider. Men efter detta skiftet så har han bara 3 skift kvar att jobba å sen är det semester för oss båda (slutar även på våra jobb då) och då flyttar vi äntligen till Falun!! :oD Ska bli härligt, inga mera ensamma lördagar!! :o)

Tittade på Robinson ikväll, missar inte ett avsnitt *hehe*, är fortfarande lite illamående efter Jarmo's olycka! *usch* jag tyckte så synd om honom så det var jätte kul att han kunde komma tillbaka till tävlingen, han är den rätta vinnaren tycker jag! Hejja Jarmo! :o)

Pratade med min gudson, Noah; tidiagre idag på telefon å hans "roliga" pappa har lärt honom att kalla mej för "Tant Tina"! :oP Men det gör inget, det lät faktiskt väldigt gulligt när det kom från han! *hihi* 

Här är en bild på mej å min söta gudson Noah från i påskas när vi var hos Lotta å Patrik i Mora! :o)



Nu ska jag börja göra mej klar för sängen å krypa ner å kolla på TV tills Erik kommer hem!! :o)

*kraam*


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni är så söta! Och magen är helt perfekt :).

Hoppas vi kan ses snart å kika i lite bebis affärer ;)

Pusss

2009-05-24 @ 13:43:23
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0