Halvvägs till S-hamn!!

Efter jobbet idag for jag och älsklingen iväg till Hedesunda och mötte upp pappa och syrran för pappa ska hjälpa oss att fixa iordning vår "slit och släng" bil, som jag har haft å åkt med till jobbet, inför återbesikningen och sen ska han hälpa oss att sälja den för vi behöver bara en bil i Falun! :o) Jag har en så snäll pappa jag! :o) Så nu har vi bara en bil kvar här hemma för "röda räsern" tog ju pappsen med sej nu!
Så vi kom hem runt åtta idag å då for Erik direkt till gymmet å nu har han åkt till jobbet för nu är det dax för nattskift, jag få sova solo inatt *sakna*

Det är kul att göra nåt annorlunda ibland som bryter mönstret i vardagen! :o)

Jag och älsklingen har kommit på en super bra present till min bror som fyllde 18 år i April (tiden går såååå fort, nyss stog jag på knä när vi busade för att han skulle tro att han hade en chans *haha* nu är han typ ett huvud längre än mej!) ! Fast jag kan inte skriva ut den (presenten) här ifall han ser det! *hihi*

Imorrn går vi in i v.16 oxå *ler* och det är nu bara 2 veckor kvar till vårt ultraljud, längtar tills vi får se vår lilla bebbe där inne! :oD

Sussa sött alla!! :o)


Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi men daaa det är ju jäätttee glamoröst att vara arbetslös vet du väl? fniss

Åh vad tiden går fort...redan v 16!!! :D

Gud vad kul att våra barn kommer att vara jämngamla! :D

Ja vi hörs på telen! Natti natti! Kraaam

2009-05-25 @ 22:58:25
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0