Sommar-fredag!! :oD

Slutet på veckan och början på heeeelg! Ytterligare en vecka har gått å nu är det bara 4 arbetsveckor kvar! :o) Å vilket VÄDER, heeelt underbart skönt har det varit idag, som en sommardag! :o)

Kom nyss hem efter ett besök hos syrran, det var mysigt! Presenter fick jag å! :o) Fyllde år för några veckor sedan men vi har inte träffats sen dess så jag fick dom lite sent istället! :o)
Jag fick en jätte söt mamma-tröja (svart) och så fick jag ljuskoppar som hon hade dekorerat själv. Likadana som hon själv har hemma som jag sa för länge sen att jag oxå skulle vilja ha för dom var så söta och det la hon på minnet, så hon gjorde några till mej med! *hihi*

Har fortfarande inte fått känna bäbisen än, längtar tills jag får göra det! :o) När brukar man börja känna den??
Om 2 veckor ska vi på ultraljud och då kommer vi iaf få se vårt lilla efterlängtade novemberbarn! *längtar* Har hört att det ska vara jätte mysigt!! :oD
Nu har vi några namn klara också, det känns jätte skönt. Vi har några som vi vill ha och sen får vi se vilket av dom som passar när knodden kommer ut *längtar* Men dom är hemliga tillsvidare! :o)

Ikväll har jag myskväll för mig själv, älsklingen är på personalfest i Eskilstuna så han kommer nog inte hem förrens runt 2 snåret inatt! ;o)

Nu ska jag poppa popcorn å mysa ner mig i soffan! :o)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det va skönt att höra det! :D

Vad kul att du fick presenter av syrran! Måste du visa sen! :).

Hoppas du får en mysig kväll gumman!

Vem vet du kanske känner bebben i kväll hihi.

Puss

2009-05-29 @ 21:04:02
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: julia

ååh, nu får du verkligen ligga i med uppdateringen! Är så nyfiken på allt! Synd att vi inte hann träffas igår, hörde att ni åkte bara någon minut innan jag skulle komma hem :/ men någon annan gång blir det! Jag fick i alla fall se bebis magen, såå söt :D lycka till!

2009-05-31 @ 11:00:57
URL: http://lickiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0