3 timmar!!! :o)

Oj! Jag har varit lite trött idag så jag tänkte, när Erik åkte till jobbet kl två, att jag skulle vila en stund på soffan.. Det blev en vilostund på 3 timmar!! *haha*  Fast jag tror jag behövde det för jag är mycke piggare nu än vad jag har varit på flera dagar + att min huvudvärk som jag har haft sen i tisdags kväll är borta för tillfället! :o) *skönt*

Magen känns bra, den har varit lite spänd. :o) Jag funderar lite över när det är dax att ta ut percingen i naveln, vill inte ta ut den för jag älskar den och jag är rädd att jag inte kommer att få i den igen sen men jag vill inte vänta för länge heller så den "växer ur" skinnet. :o) Tips?

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra klart för en ny arbetsvecka. Bara 5 arbetsveckor kvar nu innan jag slutar! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0