"Pigge!"

Hihi! När jag var på väg hem från bussen nu så prasslade det helt plötsligt till i busken brevid mej, så jag stannade å kollade vad det var.... Det var en jätte söt liten igelkott! *hihi* Han gick där och nosade och letade nå gott att äta i godan ro trots att jag var jätte nära h*n! :o)

Min mamma ringde idag, hon hade varit i på min blogg för första gången, hon frågade om vi inte väntar tvillingar för hon tyckte att magen hade växt mycke på kort tid! Är den så stor?
Jag har blivit spådd till att få tvillingar i min första graviditet och jag är lite nervös över det!! ;oP

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sätta igång med maten :o)

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gumman!! :) Ja vi hörs i kväll!! Innan kl 20 gärna för då börjar ghost whisperer :D

Puss

2009-06-04 @ 12:59:36
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0