Livlig idag!

Idag har jag känt lill-skrutten flera gånger, det känns så mysigt!!! =o) Har märkt att det oftast känns små rörelser efter jag har ätit mat *ler* Men än kan inte Erik känna den. Kommer bli jätte kul när den dagen kommer! =o)

Efter jag slutade jobbet idag så for vi till Ica och trängdes bland alla människor för att handla lite *phuuu* Massa folk överallt och trångt. När vi sen stog och packade så kändes det som att jag skulle svimma, så jag fick släppa påse och lämna älsklingen med resten som skulle packas och gå och sätta mej på en bänk! Det kändes lite läskigt..
Vi gissar att det kan ha varit nån form av blodsockerfall eller nåt pga av att jag hade ätit lite idag + alla människor och trängsel på Ica!? Borde det inte kunna bero på nåt sånt?

Nu sitter vi å kikar på Vänner och väntar på att våra varma mackor ska bli färdiga! *mums* =o) Jag har som vanligt inget emot att äta! *haha* ;o)

*kramis*

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! tittar in nu när jag hittat din sida, får ta å gratulera till bebisen som komma skall =). Hoppas att allt är bra med dig?! Syns vi på återträffen?

Kram Bettan

2009-06-21 @ 22:50:16
URL: http://bettanolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0