Ledig fredag!!

Jag tog ut en semesterdag och är ledig idag!! Jätte skönt är det! :o)

Var till läkaren på förmiddan och kollade upp min utslag, fick veta att dom är helt ofarliga, dom hade något latinskt namn men det kommer jag inte ihåg vad det var ;o), som ska även försvinna av sig själv sa doktorn! Toppen skönt!! :oD

Efter det har jag pratat en stund med min bästa Lotta (snart kommer vi bo jätte nära varann och då kan vi ses mycke oftare! Det ska bli så kul!!), rensat massa papper å satt in dom i pärmarna, ätit lunch och nu ska jag börja packa lite inför flytten! *wii* Det är inte långt kvar nu, bara 3 arbetsveckor och en semestervecka (dvs 4 veckor) innan flyttlasset går mot Falun!! :oD

Älsklingen ligger och sover han för han ska börja jobba natt idag! Men snart är det slut med nattjobbandet!! *ler* Han blir så trött stackarn när han jobbar massa olika tider hela tiden och 7 dagar i sträck! 


Jag å Lotta i Påska's! :o)



Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag saknar er!!!!! Snart bor ni i Falun och det ska bli såå kul!! :)

Puss

2009-06-05 @ 23:42:18
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0