Vecka 27 & 28 & flytt!

Hej på er!

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen på ett tag nu för vi har FLYTTAT till vår nya lägenhet så vi har väntat på att få igång internet! Nu funkar det äntligen!! :o)

Blir två bilder i detta inlägget eftersom jag inte kunnat göra ett inlägg för vecka 27, idag gick vi in i vecka 28!

Magen i vecka 27      Magen i vecka 28
     

Nu börjar magen bli tung, känns i hela kroppen å framförallt ryggen. Lill-hjärtat mår bra, h*n växer så det knakar så nu känns den ordentligt när den sparkar och vänder på sig, å det är inte lite det! ;o) H*n är en livlig liten krabat! :o) 
Jag har börjat få andnöd lite då och då, inte så jag inte får nån luft eller så men det är som att den luft jag andas in inte räcker till, det är jätte otäckt.. och då börjar mitt hjärta slå jätte snabbt.. Antar att det är det lilla busfröet som kanske siktar in en spark uppåt!? H*n har även hittat till mammas blåsa å, så när h*n verkligen vill busa till det så siktar den in en spark ditåt! :o)

Nu har vi även som sagt flyttat in i vår nya lägenhet å vi stoooooooorm trivs!! Jätte mysigt läge med egen ingång och uteplats! :o) Kanske lägger ut lite bilder en annan gång! :o)

Hoppas allt är bra med er där ute!? :o)

Kram kram
Tänkte jag skulle ta upp detta med vår barnmorska, ska dit igen den 1/9.

Kommentarer
Postat av: julia

åh äntligen hör man ifrån er! Har varit lite orolig!! Hoppas att allt är bra och jag längtar sååå tills bebben kommer, jag är så glad för er skull!

2009-08-23 @ 23:03:43
URL: http://lickiit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tjejen.Hur är det? Vad stor magen har blivit =) Ni verkar ha det bra där borta =) Saknar dig!

Jag har oxå skaffat blogg så besök gärna den.



Kram ulrika

2009-08-25 @ 19:37:26
URL: http://www.metrobloggen.se/missulli
Postat av: Lotta

Finaaa magen!! Nu vill jag komma å hälsa på snart!! Kanske den 7:e då vi ska till Falun å snacka skit på Aurora? ;) Kram

2009-08-27 @ 18:53:20
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0