Vecka 18!

Hej!!
 
Idag gick jag in i vecka 18! :oD
 
Igår tror jag att den lille i magen hade hicka igår!? Första gången jag kände den ordentligt i denna graviditet! *ler*
Idag har det börjat kännas mer ordentligt och det har kommit några tydliga "buffar" i magen!! Det är sååååå mysigt!
 
Vecka 18
 
Jag längtar såå tills att Erik och stolta storasyster Emma kommer att kunna känna h*n! :oD
 
Foglossningarna har tack och lov inte blivit värre! Jag hoppas att det ska fortsätta på det viset också! :o)
 
Igår när jag och Emma satt och byggde pärlplattor så sa jag till henne "Vet du!?...... Mamma tycker om dig!", Emma svarade då "Vet du!?..... Jag tycker om dig också!" *leeer* Hon är såå underbart härlig vår "stora", lilla tjej! <3
 
Emma och morfar på Furuvik i somras :o)
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med älsklingen och kolla på X-Factor! :o)
 
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0