Vecka 32!

Hej hej!

I lördags gick vi in i vecka 32. Så alltså 31 veckor avklarade och ca 9 to go *phuu* :o) Jag känner mej så himla tung, jag mår väl relativt bra men jag skulle ljuga om jag påstod att detta är pice of cake, fast det är samtidigt heeelt underbart att få uppleva detta! :o)

Vecka 32 (31+4)


I måndags var vi till barnmorksan, jag ligger lite bättre på SF kurvan nu iaf! :oD Nu mätte den 31 cm! Å så fick vi höra fisens mysiga hjärtljud igen, denna gången låg dom på 150, en pigg liten krabat *hihi* fast det vet vi ju redan eftersom h*n leker så mycke i magen så jag nästan blir öm på insidan *haha* :o)

Vi var även på första delen av fyra träffar på föräldrautbildningen. Denna gången handlade det om själva förlossningen och hur den kan sätta igång och lite vad vi kan göra för att förbereda oss innan och så. Å så fick vi se en film där dom hade filmat två förlossningar, jag höll såklart på att brista ut i lycklig storgråt när dom filmade när de små bäbisarna kom ut! :o) Jag läääääängar verkligen tills vi får åka in och hämta ut våran lilla ängel! :o)

Lägger in lite bilder på lill-fisens prylar

Vrålåket

Åka säkert                     


Lill-hjärtas första säng (vagga), som även h*n's pappa har legat i! :o) Den kommer från Erik's sida av familjen och är från 1902, Erik's farfars mamma var den första som låg i den, hennes pappa gjorde den till henne när hon skulle födas! :o) Jag tycker det är jätte kul att vår lilla plutt också ska få vara med i historien! :o)


Ha det bra! Nu ska vi kolla på Idol!! :o)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Julia

hallå sötnosar :) ni kan kolla in min blogg om ni vill se bilderna på skorna jag köpte :) de ligger under rubriken "baby" hoppas ni gillar dem :D

2009-09-26 @ 22:48:20
URL: http://lickiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0