Vecka 26 + Västerås

Heej!

Igår gick vi in i vecka 26! :o) Mår ganska bra nu, foglossningarna är inte så hemska längre! Ett tag trodde (i några veckor) jag nästan att jag skulle värka sönder, men nu har jag kunnat leva ganska "normalt" i några dagar! :o)

I onsdags var vi till barnmorskan för första gången här i Falun, det gick jätte bra och hon var jätte gullig! :o) Hon tog nya blodprov på mej pga att vi flyttat till ett nytt landsting, jag fick väga mej, så mätte hon SF måttet å det låg på 24 cm och var helt normalt sen fick vi göra det bästa av allt.... Vi lyssnade på lill-fisens hjärtljud, *mmmm* det låter så härligt, det låg på 145 å förra gången låg det på 148! :o)
Å just ja, jag har fått börja med järntabletter nu också för värdet var inte på topp, det var inte dåligt men hon sa att det kan vara bra att ta lite extra! Så nu äter jag järntabletter och Omega 3, allt för att lill-hjärat vårat ska ha det bra! :o)

Vecka 26 (25+1)


Igår var vi till Västerås över dagen för min söta lilla syster-dotter Hanna har fyllt 8 år! :o) Det var jätte mysigt, det var kanon väder och så stannade vi på middag å två andra par kom oxå dit på middag med sina barn, det var så trevligt så vi helt glömde bort tiden å helt plötsligt så var kl nio! *haha* så vi kom hem till Falun kl 23,30 igår! :o)

Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på TV, älsklingen är ute å fiskar med grabbarna han så jag får lägga mej själv ikväll, för första gången på länge! :oP Men han kommer nog hem när som helst för det börjar bli mörkt nu! :o)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0