Smått å gott updat! :o)

Igår hade vi finbesök från Västerås av Marie och Lisa, det var super trevligt, var ner på "stora" city och visade lite å så var vi på en kina restaurang och åt lunch! Det måste vi göra om tjejer! :o)

Vid ungefär 18,30 satte vi oss i bilen och styrde mot det nyöppnade Media Markt i Valbo som hade premiär igår! :o) Vi köpte en kaffebryggare och en videokamera, den ska vi nämligen ha med när vi ska åka in på BB! :o)

Vill ge min bror ett STOOOORT GRATTIS!!!!!! :oD Min bror har "bott" hos oss i 2 veckor nu för han har varit här på intensivkurs för körkortet, vi skjutsade hem han till Gävle igår för han hade uppskrivning idag i Gävle, som han såklart klarade! :o) *stolt*

Ikväll har jag och min bejbi bokat bord på Rådhuskällaren kl 20. Vi ska fira våra fyra år tillsammans och vår 1-åriga förlovning,  som egentligen var igår! :o)

Nu sitter jag å hoppas på att dom ska ringa från Barnens Hus snart och säga att vår barnvagn och bilbarnstol har kommit, de skulle komma denna veckan och jag tycker det ska bli super kul att få hämta hem dom! :o)

Ha de bra! *kram*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh men GRATTIS till er och till brorsan!!! Gud vad roligt att han klarade körkortet!! :D

Hoppas ni hade en mysig middag!! Puss

2009-08-30 @ 13:57:11
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjenare Gumman,

Va roligt att brollan klarade körkortet :) hälsa grattis från mig :)



Shit, är de redan ett år sen ni förlovade er? tiden går alldeles för fort..



Och som jag sagt tidigare så kommer vi mer än gärna förbi flera ggr :D



Hade bäst nu och ta hand om bebben o mannen med såklart,hihi



Massa kramar

2009-09-01 @ 09:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0