Mvc!

Var på mvc besök idag! Alla mått och värden såg bra ut och den lill* sötisen i magen ligger med huvudet neråt och har sjunkit ner lite, men inte fixerat dig ännu! :)

Jag blev dock sjukskriven hela nästa vecka pga foglossningarna! Jag har fått tid hos läkaren på onsdag för kontroll och uppföljning, det känns bra!! Och min mvc sköterska har satt såna akupressur kulor (tror jag det heter) på mitt öra och jag ska äta panodil 3 ggr om dagen denna vecka! Hoppas, hoppas att denna vecka kommer att resultera i mindre smärta och att jag också kan få sova på nätterna! Dom senaste veckorna så har jag vaknat flera ggr per natt och haft jätte ont och jag har haft stora problem med att vända mig i sängen! Så jag är jätte trött nu för tiden! Inte bra... :(
Håll tummarna att jag blir bättre nu! :) vill så gärna vara en pigg och glad mamma med min lilla Emma också de här sista veckorna det är bara hon och vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0