Vecka 28!

 Jupp! Nu har det gått 27 fulla veckor och snart går vi in i den tredje och sista trimestern! :oD
 
Den här veckan har det börjat bli så tungt att det gör lite ont längst ner i magen ibland när jag går.. Skrutten där inne växer verkligen på ordentligt, känner h*n verkligen ibland utanpå magen och sparkarna är så starka! :o)
 
På tisdag ska jag på nästa besök hos MVC, ska bli skönt! Känns som att jag har jätte många frågor att ta upp med henne nu!
 
Emma ligger och sover på soffan nu, utan blöja!! Första natten utan blöja! *hihi* Vi tror att det kommer att gå jätte bra för hon har varit blöjfri på dagarna nu sen i våras så hon har bara haft blöja på nätterna. Men nattblöjan har varit torr 6 ggr av 7 så det känns verkligen som att det här kommer att gå jätte bra! Men ett plastlakan i sängen blir det ändå för säkerhets skull! :o)
 
Vecka 28                 Min lilla sessa! *stoltast* :o)
            
 
Ha det gott! :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0