Vecka 35!

Jag vill SOOOOVAAAA!!!!
Det är svårt nu att hitta en skön sovställning. Ligger jag på sidan så gör det jätte ont i fogarna, ligger jag på rygg så börjar jag må illa och tydligen så blir bebben oxå illamående då berättade min barnmorska, halsbränna till TUUUUUSEN så det känns som att det nästan brinner i halsen *suck* men idag var jag och älsklingen och köpte Samarin så nu håller jag tummarna att halsbrännan ska försvinna! Har fått problem med att jag känner en stark rastlöshet i hela kroppen.. Inatt sov jag ca 2 timmar sammanlagt!! *gäspar*
Tog iaf igen lite sömn idag på dan! :o)

Nu känner jag endast för att bara ta det lugnt, vila vila och åter vila är precis vad jag behöver! Att duscha och göra mej iordning har blivit till ett helt projekt för mej!!!

Gud va jag klagar nu men det är såhär jag känner mej.. jag lever och andas graviditet! ;o)

Lill-fisen är såååå stor nu så jag känner var den är bara jag tar på magen och h*n är så busig å pigg så magen rör sej mer eller mindre hela dagen! :o)

Magen i vecka 35 (34+4)


Nu ska jag bädda ner mej och försöka sova! Håll tummarna för mej är nu söta, att jag får sova mer inatt! :o)

Kramis kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0