ULTRALJUDET!!!! :o)

Jag är sååååå lycklig!!!!!! :oD Vi har fått sett vår lilla sötnos idag på ultraljudet!!! Känner mej nästan lite gråtfärdig av lyckan att h*n rörde på sig och alla måtten var som dom skulle! Vårt lilla efterlängtade hjärta mår bra!! *lycklig* :oD 

Vi har nu fått beräknad förlossning den 20/11, tidigare var 16/11 så vi blev bara flyttade fyra dagar så det känns helt OK! :o) Vi är alltså fortfarande i vecka 18 nu fast 17+2 istället för 17+6! :o)

Älsklingen satt brevid och höll mej i handen och rätt var det var så sa han "vad hårt du kramar" *haha* då märkte jag hur nervös jag var när jag låg där, tror dessutom att det var när barnmorskan kollade hjärtat på lill-skrutten! :o) 

Jag tror det gick upp lite för Erik idag också att det faktiskt bor nån där inne ;o) Känns så roligt att han fick vara delaktig på ett annat sätt  också, förstår om det varit svårt för han att förstå för han ser ju bara en växande flickvän *hihi*, annars är det ingen skillnad för han... än! :o)
Men idag fick han (och jag) se vår lilla bebbe! :oD

Åååååå!!! H*n var så söt med sina små händer som for förbi på bilden, den pyttelilla näsan och för att inte tala om dom underbart söta små fötterna på 2,2 cm *hihi* kan ni tänka er en sån liten fot!? ;o)
Vi fick flera supersöta bilder, på ena bilden så har vi bara en fot *ler* och på en annan båda dom söta små händerna!!

Jag längtar så OTROLIGT mycke nu till november, det ska bli underbart att äntligen få träffa vårt lilla hjärta då!! :o)

Lägger in en bild på lill-skrutten, hela h*n syns förutom fötterna! :o)



Lägger in en på lilla foten också! :o)




Ha det bra alla!! :o)

Massa kramar från en lycklig Tina!! :o)

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej Tina!! Nu berättar du vad det är för kön så man kan köpa lite bebiskläder!

2009-06-15 @ 20:13:13
URL: http://lickiit.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh sååå fiina bilder!! :)

Längtar tills vi får se vem som gömmer sig där inne :)

Shit vilka bra polare våra barn kommer att bli hihi.

Pusss

2009-06-16 @ 17:46:50
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0